MüptezeL SözLer , 2013 MüptezeL SözLer , Damardan MüptezeL SözLer

Bana yokluğunun içinde satırlarla nasıl gömüldüğünü sor Bana öyle bir soru sor ki çığlıklar içinde yokluğuna kan kusayım 

sensiz kalamam be gülüm sensiz kaldığım her gün gözlerimden kan ağlar

sensiz geçse de günlerim her gece dönmeni beklerim güzelim.. 

Yeri gelir sevdiğin kişinin yaşadığını bile bilmek sana yeterlidir

GİTSEN DE BENDEN GÖRÜRÜM SENİ. KONUŞMASAN DA HİÇ DUYARIM SENİ.EY! GÖNLÜMÜN HÜZÜN ÇİÇEĞİ. GİDİP GELMEYECEĞİNİ BİLSEM DE SEVİYORUM İŞTE SENİ ELİMDE Mİ ?


BUGÜN YOKLUĞUNUN İLK GÜNÜ GÜZELİM.İÇİM DARMA DUMAN BİTİĞİM. KOR ALEVLERDE YANIYOR GİBİYİM.CANINDAN RUHU GİTMİŞ ÖLÜ GİBİYİM. 

1 perde ve arkasındaki gerçekler 1 insan ve aklından geçenler 1 çocuk ama kararsız!!geriye ne kalabilir ki hatıralar ve gerçekler 

Üst Üste Binmiş Benim Acılarım, O yüzden Hep Ağırdır Bu satırlarım. . . ! 

Bir anlık hayaldin buldum derken kaybettim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder