Full Damar Sözler , Full Damar Mesajlar , Full Damar Yazılar

Kadınlar, kalbine dokunamamış erkeklerin tenine dokunmasından nefret ederler.
Kapak sözler, damar sözler, kapak laflar, delikanlı sözler, baba sözler
Orospu ruhlu kızları baş tacı yapmaktan vazgeçin.
 
 
Aklıma düştün, dilime düştün, gözümden düştün, düşüş o düşüş.
 
 
Birilerinin ağzından bal damlar, birilerine de konuşma bittiyse sifonu da çek dersin.
 
 
Burnunun ucundakini görmek zordur. Bir şeyi net görebilmek için iki adım uzaklaşman gerekir.
 
 
Küçücük şeylerle kalbini kırdığınız insanlar için sadece şunu düşünün isterim. "Değer miydi?" süreniz 3 dk.
 
 
Keşke sana sorabilseydim; Hangi yakının uzağıydın ve sana verdiğim değeri hangi değmeze sattın?
 
 
Herkes hakettiği gibi yaşıyor diyorlar ya, yalan!
Ben seni hiç sürünürken görmedim mesela..
 
 
Sevmiyosa sevmiyodur vardir bi vereni..
 
 
Bensiz geçen her dakikan bok gibi geçer inşallah.
 
 
Napiyosun demek seninle konuşmak istiyorum demektir bi ögrenemediniz şunu.
 
 
Ve insanlar sadece unut diyor. Seni ne kadar özlediğimi bilmiyorlar, bilmeyecekler.
 
 
Sebepsiz moral bozukluğu diye bir şey yok aslında. Sebebi var, ama bunu anlatamıyoruz. Çünkü çevremizde bizi gerçekten anlayabilecek kimse yok.
 
 
Birine duyduğun sevgi ve sinir doğru orantılıdır; En çok sevdiğin insana, herkesten çok sinirlenirsin.
 
 
Şimdiki ilişkiler = 1 erkek + 1 kız + 1 sürtük + ilişkiyi bozmaya çalışan 1 eski sevgili + gizlice ilişkinin bitmesini uman 1 arkadaş.
 
 
Kırmak istemediğim insanlar beni paramparça etmek için birbirleriyle yarışıyor gibiler.
 
 
Benim için ağlayan birini hayatta bırakmazdım. Sen harbi gerizekalısın amk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder