Eski Sevgiliye Damardan SözLer , Eski Sevgiliye Üzüntülü SözLer , Eski Sevgiliye Ayrılık SözLeri

ayrılık sözleri
Sevgiliniz 15 dk geç mesaj attı diye kızmayın, aylardır 'nasılsın?' mesajı bekleyenler var..:)

Ayrılık 
Ben en çok seni özLerken yeniLiyorum hαyαtα . Seni yαşαyαmαdım belki αmα , Sensizliği ezberLedim yokLuğundα ..


Ben bu zamanda elimi tutana değil..! Sözünü tutana hayranım.


Sevmek onunla olmak onun elini tutmak onu öpmek değildir gerçekten sevmek hergece onun hayaliyle uyumak onunla kalmaktır...
Ayrılık Sözleri
ayrılık nickleri
Ben- Sevdiğimin Boyuna, Posuna Kanıp Da, Dolu Cüzdanına Bakıp Da Sevmem..! Ben Sevdiğimin Yüreğine Birde Gözlerine Bakarım..!!!


MutLu oLmαyı biLiyorsαn , sevmeyi biLeceksin ! Gerçekten seviyorsαn ''ÖMRÜNÜ'' Vereceksin...!!!


Hep gülümse , hiç ağlama ; çok sev , hiç ayrılma; Mutlu ol , umutsuz olma , çünkü sen ' SEN ' olduğun için özelsin UNUTMA . .

ayrıldık
Seversem; dikeni gül, nefreti kül, yüreğimi yol ederim... Gidersem; dağlari deler, yüreğimi kilitler, herseyi siler giderim...!!


SEVİLDİĞİN Kadar SEV, SAYILDIĞIN Kadar SAY, DEĞER Gördüğün Kadar DEĞER Ver.. Fazlasını Verirsen Eğer, Ömrün ACI Çekmekle Geçer..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder